riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Van dichtbij bekeken

Posted by riaphilips op 31 juli 2016

Vandaag ben ik de natuur in gegaan om alle diertjes weer eens van dichtbij te bekijken.
Niet met de macrolens, maar met de telelens. Dat gaat ook heel goed.
Kijk en geniet mee……

 photo IMG_8255.jpg

*

 photo IMG_8250.jpg

*

 photo IMG_8241.jpg

*

 photo IMG_8231.jpg

*

*

 photo IMG_8221.jpg

*

 photo IMG_8216.jpg

*

 photo IMG_8191.jpg

*

 photo IMG_8157.jpg

*

 photo IMG_7765.jpg

*

*

 photo IMG_7232.jpg

*

Bewaren

Bewaren

Bewaren

5 Reacties to “Van dichtbij bekeken”

  1. Die telelens doet ook wonderen of liever jij met de telelens !

  2. Prachtig die blauwe vlinder. Mooi om de details van de dieren te kunnen zien.

  3. Ook heel mooi met de telelens. Eigenlijk hetzelfde wat ik doe want de macrofunctie is niet zo goed op mijn powershot.
    Die is op mijn pocketcamera zelfs beter!
    Je hebt weer fraaie beestjes gevangen, want de een is nog mooier dan de andere.
    Jammer dat het nu weer steeds regent want niks om er met de camera op uit te trekken.
    Groetjes

  4. Nou ja, ze hebben op je zitten wachten…geweldig en vooral dat blauwtje…die zijn zo moeilijk te “vangen”🙂

  5. kitty de Wasvrouw said

    Ik reageer niet altijd, maar geniet des te meer van je foto’s! Groetjes Kitty

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
