riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Diekirch deel 1

Posted by riaphilips op 25 augustus 2016

Ik ben weer terug van vakantie, maar kan eigenlijk gewoon doorgaan met vakantie vieren,
want er heersen hier nu eindelijk hoog zomerse temperaturen.
Toch al vast het eerste deel over Diekirch, waar we een groot deel van onze vakantie hebben doorgebracht.

Diekirch (Luxemburg) wordt ook wel de ezelstad genoemd en die ezels vind je dan ook overal in de stad.

*

*

 photo IMG_8302.jpg

Was het maar waar, dat dit in het echt ook zou gebeuren, maar nee……..

 photo IMG_8523.jpg

We stonden op een camping aan de rivier de Sûre en je kunt daar heerlijk wandelen, fietsen en ook in en op
het water is van alles te beleven.

 photo IMG_8424.jpg

*

 photo IMG_8498.jpg

*

 photo IMG_8465.jpg

*

 photo IMG_8450.jpg

Het kan ook rustiger………

 photo IMG_8877.jpg

*

 photo IMG_8719.jpg

*

 photo IMG_8410.jpg

*

 photo IMG_8357.jpg

*

*

*

*

 photo IMG_8351.jpg

*

*

 photo IMG_8343.jpg

*

*

 photo IMG_8332.jpg

Intussen genieten we met z’n allen nog even van de zon🙂

 photo IMG_8420.jpg

* * *

Bewaren

Bewaren

Bewaren

4 Reacties to “Diekirch deel 1”

  1. Mooie serie van het mooie Diekirch waar ik in mijn jonge jaren wel eens kwam op vakanties.
    Tegenwoordig hou ik het maar bij ons eigen land.
    Wat een leuke beelden heb je gevonden en gefotografeerd. Het verschil tussen de echte ezel en het beeld van de ezel laat je mooi zien!
    Groetjes

  2. Ank Pot said

    Heerlijk al die ezeltjes, wel teleurstellend hoor dat er in het echt geen munten uit zo’n dier komen, dat heb je weer heel mooi in beeld gebracht!
    Het lijkt me een mooie fotogenieke stad. het is heel lang geleden dat ik er eens ben geweest maar kan me dit allemaal niet meer herinneren.

  3. Wat leuk, al de ezeltjes ! Helaas geen echt geldgevend exemplaar. Dat zou fijn zijn.

    Prachtige omgeving lijkt het daar te zijn! Heerlijk.

  4. Fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.
    Dat ziet er erg goed uit, mooie foto`s en die poepende geldezel lijkt me wel wat🙂

    @ Was dat de camping waar jullie stonden ?

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
