riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Ballon d’Alsace

Posted by riaphilips op 11 september 2016

Tijdens onze vakantie naar Diekirch zijn we tussendoor nog een weekje naar Frankrijk geweest.
We kampeerden er in de buurt van de Ballon d’Alsace, die een hoogte heeft van 1178 m.
Hier zijn we al eerder geweest en natuurlijk moest ik weer naar boven om van het mooie uitzicht te genieten.
Niet te voet hoor, maar heel comfortabel met de auto.
Vlak onder de top is een mooie wandelroute uitgezet en die heb ik dus wél te voet gedaan.
Manlief heeft zich op een terras onder een parasol geïnstalleerd met een koel drankje, zo konden we allebei genieten.

 photo IMG_8647.jpg

*

 photo IMG_8660.jpg

*

 photo IMG_8702.jpg

*

 photo IMG_8648.jpg

*

 photo IMG_8667.jpg

*

 photo IMG_8678.jpg

*

 photo IMG_8819.jpg

*

 photo IMG_8825.jpg

*

 photo IMG_8892.jpg

*

 photo IMG_8653.jpg

*

 photo IMG_8656.jpg

*

*

 photo IMG_8640.jpg

*

 photo IMG_8629.jpg

*

 photo IMG_8528.jpg

*

 photo IMG_8687.jpg

* * *

3 Reacties to “Ballon d’Alsace”

  1. Wat leuk Ria, want hier ben ik in van mijn eerste zelfstandige vakanties over heen gereden. Ik was toen op vakantie met een achternichtje.
    Ik vond het toen al mooi en als je jouw foto’s ziet is dat nog steeds zo.
    En jullie konden allebei genieten. Morgen kijk ik nog verder naar je andere logs.
    Groetjes en fijn weekend alvast en gelukkig niet meer zo heet!

  2. Wat zal dat een mooie wandeling geweest zijn, ik heb heerlijk met je meegewandeld.

  3. ankpot said

    Wow wat een mooi uitzicht! Foto 3 is prachtig met dat ‘roze’ gordijn en die roofvogel, weet je wat het is? Mooi zoals dat dorp in het dal in de zon ligt. Een prachtige serie foto’s!
    Fijne zondag!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
