riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Zwavelzwam (Laetiporus sulphureus)

Posted by riaphilips op 19 september 2016

Vanochtend, toen ik bramen wilde plukken, zag ik deze reusachtige Zwavelzwam aan een boom .
Toch wel een teken, dat de herfst er aan komt, vind ik.
Iets verderop waande ik me in een vlinderparadijs, maar daarover volgende keer meer.

*

 photo IMG_9563.jpg

*

*

 photo IMG_9561.jpg

* * *

Bewaren

Bewaren

3 Reacties to “Zwavelzwam (Laetiporus sulphureus)”

  1. Waaauw…wat een joekel zeg !
    Mooie foto`s weer.

  2. Wat een prachtig exemplaar Ria ! Ik heb ze nog niet gezien in het bos bij mij in de buurt.
    Groetjes vanuit een zonnig Tilburg.

  3. ankpot said

    Wat een fantastisch mooie foto´s van deze prachtige zwam. Hij doet me een beetje aan een bijenkorf denken, hoe groot is moet ik dit inschatten, een halve meter ofzo?
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
