riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Herfstachtig

Posted by riaphilips op 2 oktober 2016

Het begint nu toch echt wel herfstachtig te worden.
De bomen verkleuren heel langzaam, er schieten paddenstoelen uit de grond en velden vol mais
worden weer omgetoverd in kale stoppelvelden, want de maiskneuzers rijden af en aan.
Dat is voor mij altijd het teken, dat de zomer toch echt voorbij is.
Het herfstseizoen is voor fotografen trouwens een heel mooi seizoen met al die mooie kleuren.

*

 photo IMG_9693.jpg

*

 photo IMG_0482.jpg

*
 photo IMG_0483.jpg

*

 photo IMG_0484.jpg

*

*

 photo IMG_9722.jpg

*

*

 photo IMG_9491.jpg

 photo IMG_9503.jpg

*

 photo IMG_9545.jpg

*

*

*

 photo IMG_0278.jpg

*

 photo IMG_0284.jpg

*

 photo IMG_0317.jpg

*

 photo IMG_0319.jpg

*

 photo IMG_0502.jpg

Is het geen plaatje, deze Kardinaalsmuts, het lijkt wel een sieraad!

 photo IMG_0504.jpg

Ik had nog één stap dichterbij willen gaan, maar toen vloog hij weg……

 photo IMG_0510.jpg

*

 photo IMG_0514.jpg

*

 photo IMG_0517.jpg

*

 photo IMG_0521.jpg

*

 photo IMG_0523.jpg

Kusje 🙂

 

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

4 Reacties to “Herfstachtig”

  1. Mooie serie met allerlei herfstachtige plaatjes. Ja voor mij begint de herfst ook echt als de hakselaars komen en we na hun bezoek weer veer weg
    over de akkers kunnen kijken. De stier ziet er lief uit maar ik heb toch wel enig ontzag voor die grote beesten!
    Groetjes

  2. Heerlijke foto’s! Vooral de stier vind ik prachtig.

  3. Wat een mooie log en bij jullie zie ik al veel meer herfstkleuren dan hier.
    Maar je vliegende libel steelt toch wel de show voor mij…superfoto !

  4. ankpot said

    Wat een schitterende serie is dit! Wat me meteen opvalt is de zwam van foto 12, wat een aparte, ik kan alleen niet inschatten hoe groot.
    Geweldig die valk op het paaltje en de kardinaalsgoed is prachtig met zijn felle kleuren. En dan heb ik het nog niet eens gehad over je mooie Libellenfoto’s!
    groetjes van Ank

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
