riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Genieten rondom Bathmen

Posted by riaphilips op 8 november 2016

Het blijft genieten van de kleuren en de verschillende paddenstoelen.
Maar ik begin met een foto van een kleurige rups.
Deze had ik al in oktober gemaakt en is toch ook de moeite waard.

meriansborstel (Calliteara pudibunda)

*

img_1743

*

img_1744

*

Grote stinkzwam

*

img_2211

*

img_2213

*

Groene koperzwam Psilocybe aeruginosa

*

img_2222

*

img_2224

*

img_2226

Ook nog weer even bij de Spechtzwammen gekeken….. 🙂

img_2234

*

img_2246

*

img_2247

*

img_2258

Zoals je kunt zien, blijven er steeds nieuwe Spechtzwammen komen. Ze steken net hun kopje boven de bladeren uit.

img_2301
*

img_2306

*

img_2341

Zelfs de regen levert nog mooie plaatjes op…..

img_2344

*

img_2355

*

img_2360

*

img_2369

*

img_2392

*

img_2403

*

img_2408

Ik eindig met een blik op  één van de buitenwijken van Bathmen.

img_2282

* * *

Bewaren

Bewaren

Bewaren

4 Reacties to “Genieten rondom Bathmen”

  1. Mooie reportage Ria, waarbij je volgens mij een hele bijzondere te pakken had…die (oranje) porceleinzwam zag ik, denk ik, onlangs op internet voorbij komen als een zeldzame

  2. ankpot said

    Wat woon je daar toch prachtig! Schitterend al die paddenstoelen en zwammen, die Spechtinktzwammen zijn toch wel heel bijzonder hoor, prachtig! Prachtfoto’s ook van de solitaire Vliegenzwam en het Eekhoorntjesbrood daaronder en genieten van al die schitterende herfstkleuren!
    Dat zal na de fikse nachtvorst van vannacht wel gauw gebeurd zijn, de blaadjes zullen nu wel snel van de bomen vallen.
    Dat wordt koud boulen vanmiddag voor je, fijne dag!

Geef een reactie

 
