riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bloemenzee

Posted by riaphilips op 15 april 2017

Afgelopen maandag ben ik met Ank, Gerda en Hannie naar de Keukenhof geweest.
Het was een stuk kouder dan de zondag, die er aan vooraf ging, maar gelukkig scheen de zon.
Ook was het er veel drukker dan we verwacht hadden op een maandag.
De vele bezoekers waren bijna allemaal buitenlanders en de meeste foto’s, die gemaakt werden, waren selfies…..
Nu het zo koud is, hebben jullie vast wel behoefte aan een paar fleurige, zonnige foto’s  🙂

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

* * *

Bewaren

Bewaren

5 Reacties to “Bloemenzee”

  1. Prachtig al de kleuren. Het is heel lang geleden dat ik er geweest ben.
    Hoewel 3 jaar geleden was ik een midweekje op Landal Dunimar in Noordwijkerhout en dat was toen midden in de bollentijd.
    Vanaf mijn terras keek ik zo op de bollenvelden. Dan kun je blijven fotograferen.
    Groetjes van Margreet

  2. Wat een leuk, kleurrijk en gezellig uitje met z`n viertjes.
    Ik heb genoten van je bloemenpracht.

    @Wij waren een weekje weg naar Gran Canaria, vandaar deze late reactie 🙂

  3. gerda said

    Prachtig Ria! Leuk om te zien dat we allemaal toch weer anders fotograferen.
    Het was een geweldige dag zo met z’n vieren. Fijne paasdag nog!

  4. Hannie. said

    Het blijft genieten, we hadden de beste dag van de week.

  5. ankpot said

    Leuk om te zien dat jij weer foto’s vanuit een heel andere hoek hebt gemaakt. Mooi die Keizerskroon tegen de blauwe lucht. We hadden toch maar een mooie dag uitgekozen, wat een geluk!
    Fijne Paasdagen!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
