riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Natuur dichtbij

Posted by riaphilips op 25 juni 2017

Ik heb nog veel foto’s van Spanje, maar ik keer nu eerst weer terug naar de natuur in mijn omgeving.
Foto’s van een veld vol met Rietorchissen en ik heb tot twee keer toe een Libel op één van de bloemen aangetroffen.
Ook zag ik de zeldzame Kleine IJsvogelvlinder en nog veel meer moois. Kijk je met me mee?

Dit Roodborstje zat op de tak, waar ik eigenlijk een IJsvogeltje verwachtte….

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

* * *

Bewaren

Bewaren

3 Reacties to “Natuur dichtbij”

  1. Wat een schitterende reeks weer van al dit Hollands schoon. door jou gevangen

  2. Hannie said

    Wat een mooie serie Ria. Ik ben weg van de scherpe korenbloem.

  3. ankpot said

    Tjonge Ria, wat een prachtige serie, de ene foto is nog mooier dan de andere! Prachtig de Libellen op de Rietorchissen en schitterend die vliegende Smalboktor en super de IJsvogelvlinder. Wat en boel moois op je foto’s!
    Welterusten!

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
