riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Libellen, Juffers en Ooievaars

Posted by riaphilips op 4 juni 2023

Het blijkt alweer 8 jaar geleden, dat ik ging fotograferen in de Duursche Waarden bij Olst.
Het is er op het ogenblik prachtig en er valt veel te zien.

*

*

*

*

*

*

*

*

Op één van de ooievaarsnesten bij ons in Bathmen heb ik vandaag al 2 jonge ooievaars gezien.

*

**********

*********

********

*******

******

*****

****

***

**

*

2 Reacties to “Libellen, Juffers en Ooievaars”

  1. Esther Verwoolde said

    Mooi! Ik denk dat ik daar ook maar eens naar toe ga!

  2. Ank Pot said

    Wat een prachtige foto’s van de libellen met name.
    Hier op 4 verschillende ooievaarsnesten allemaal 1 jong.

Sorry, the comment form is closed at this time.