riafotografeert

over mijn passies… fotograferen en wandelen in de natuur

Bellen blazen

Posted by riaphilips op 7 juli 2014

Deze foto’s heb ik alweer zo’n anderhalve maand geleden gemaakt in de Levenstuinen in Teuge.
Het werd dus tijd om ze hier eens te laten zien. Het leek wel een wedstrijd, welke kikker de mooiste bellen kon blazen 🙂

 photo IMG_1747.jpg

*

 photo IMG_1743.jpg

*

 photo IMG_1730.jpg

*

 photo IMG_1727.jpg

*

 photo IMG_1725.jpg
*

 photo IMG_1722.jpg

*

 photo IMG_1717.jpg

*

 photo IMG_1673.jpg

*

 photo IMG_1636.jpg

2 Reacties to “Bellen blazen”

  1. Toch wonderlijke dieren die kikkers.
    Echt mooi vind ik ze niet, maar ze zijn wel apart.
    Heel mooi de waterlelie met de druppels er op.
    Groetjes

  2. Ank Pot said

    Ooo ben je daar weer geweest, ik ben jaloers! Daar wil ik ook zo graag nog eens naar toe, het is daar zo mooi! Deze serie is geweldig, de derde foto is super en de Waterlelie ook prachtig met die druppels erop!
    Fijne dag!

Sorry, the comment form is closed at this time.